حل مشکل و آموزش بروز رسانی Asus Fonepad 7

حل مشکل و آموزش بروز رسانی Asus Fonepad 7

با عرض سلام در این قسمت حل مشکل و آموزش بروز رسانی Asus Fonepad 7 را بریتان قرار میدهم

شاید ر ظاهر آپدیت تبلت کار راحتی به نظر آید اما وقتی صبحت از آپدیت تبلت های ایسوس به میان می آید بحث فرق میکند حرفم را با یک مثال واضح تر میگوییم الکتریسیته از زمان حضرت آدم هم وجود داشت اما کسی نبود آن را کشف کند و آیا این دلیل میشود کاری را که کاشف آن انجام داد بیهوده در نظر بگیریم؟ حال میرویم سراغ آموزش تا ربط مثالم را با این قضیه خودتان متوجه بشوید (توجه کنید حتما توصیه میشود برای آپدیت اینترنت پر سرعت بی سیم در اختیار داشته باشید و من آموزش را از ابتدا  برای کسانی که زیاد وارد نیستند توضیح میدهم مطمنا شما سروران مراحل ابتدایی را حتما بلد هستید )

ابتدا وارد settings شوید

 

 

 

آخرین گزینه یعنی About را انتخاب کنید

 

 

حال اولین گزینه یعنی سیستم آپدیت را انتخاب کنید

 

 

در این مرحله از طریق وای فای به اینترنت متصل شوید و گزینه چک آپدیت را بزنید .

 

 

اینجا جایی است که کمپانی ایسوس کاربر را به شک و تردید وا می دارد وقتی پیام آپدیت آمد خواهید دید که در حدود 29 مگابایت حجم دارد (شکل پایینی مثال است ) حال چند سوال تخصصی پیش می آید آیا آپدیت کنم یا نکنم 2آیا آپدیت تبلتی با این سیستم فقط 29 مگابایت حجم دارد 3 چرا حجم آپدیت خیلی خیلی پایین است ؟

حال میرویم سراغ جواب سوالات بالا و آموزش

جواب این است که آپدیت 29 مگابایتی در حقیقت آپدیت سیستمی نیست بلکه یک فایلی است که این شرکت در ابتدا در اختیار کاربر برای دانلود قرار میدهد تا مقدمات آپدیت را فراهم کند و با وجود حجم کمش حدود 15 دقیقه وقت میگیرد تا آپدیت شود و توجه کنید در طول این مدت هرگز نباید اینترنت قطع شود و باید شارژ باتری کافی داشته باشید بعد از اتمام خواهید دید که ورژن اندروید شما بالاتر نرفته است باز هم سوالاتی پیش می آید اما نگران نباشید چون شما مقدمه آپدیت کامل را فراهم کرده اید حال دوباره ار تنظیمات طبق مطالب بالا به بخش آپدیت رفته و دوباره چک را بزنید این دفعه مشاهده خواهید کرد  که آپدیت اصلی با حجمی حدود 253 مگابایت در صفحه نمایش داداه میشود و آن را دانلود کرده و بعد از دانلود حدود 15 دقیقه زنان میبرد تا نصب شود حال میتوانید از ورژن 4.2.2 خود لذت ببرید

اما چند نکته شاید در بعضی گوشی ها و ... آپدیت زیاد مهم نباشد اما توصیه میکنم اگر تبلت ایسوس با ورژن اندروید پایین داریدحتما عمل آپدیت را انجام دهید و خواهید دید که امکاناتی مانند گزینه بستن تمام برنامه ها ، اضاف شدن حالت ساده ، اضافه شدن گزینه حذف فایل های سیستمی زاید و مزایای مانند نشان دادن میزان شارژ با یک صفحه زیباتر ، شارژ دهی بالاتر عدم نیاز به غیر فعال کردن دیتا سیم کارت برای حل مشکل تمام کردن خود به خودی شارژ و..... بر خوردار خواهید شد

 

 

 




:: برچسب‌ها: بروزرسانی , آپدیت , آپدیت فون پد , آپدیتفونپد , بروزرسانیفونپد7 , بروز , آپدیت , فونپد هفت , فون پد 7 , فونپد , فون پد , ایسوس , Asus , Asus fone pad7 , ASUS , asus , fonepad 7 ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : اکبر اقبال جو مغانجوقی
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نگین در تاریخ : 1395/9/21/7 - - گفته است :
تبلت ایسوس تا اندروید چند قابل ارتقا برا من بالاتر از ۵ نمیره
پاسخ مدیر سایت: با عرض سلام تبلت های ما قابلت پشتیبانی از اندروید شش رو ندارند البته فعلا ، اما بعید میدونم شرکت ایسوس بتونه کاری کنه چون اندروید شش حداقل نه گیگ حافظه داخلی لازم داره

<-CommentGAvator->
علیرضا در تاریخ : 1395/9/20/6 - - گفته است :
سلام میگن تبلتت ویروسی شده چیکارش کنم
پاسخ سایت:سلام علیکم،اول روی کامپیوترت آنتی ویروس Avast رو از سایت ایران ستاپ نصب کن بعدا از آپدیت کردن آنتی ویروس شروع کن به ویروس کشی تبلتت اگه درست نشد مستقیما روی تبلتت از همون سایت فایل اندروید آنتی ویروس بزن در ضمن سعی کن زیاد برنامه نصب نکنی، حافظه اش رو زیاد خالی نگه دار.

<-CommentGAvator->
علیرضا در تاریخ : 1395/9/19/5 - - گفته است :
سلام من تبلتم k012دارم مدتیه بازی کلش اف کلنز بانمیکنه اینستاگرام باز نمی کنه تلگراممم جدیدا باز نمی کنه همش مینویسه مثلا کلش متوقف شده است یا اینستاگرام متوقف شده است لطفا کمکم کنید
پاسخ مدیر سایت : سلام علیکم دقت کنید در هر دو حافظه حداقل پانصد مگابایت فضای خالی داشته باشید همچنین از نصب برنامه های خرابکار که سیستم خودکار خودش هشدار میده اجتناب کنید همچنین خیلی زیاد روی سیستمتون برنامه نصب نکنید در ضمن با آنتی ویروس Avast یه ویروس کشی هم داشته باشید .فقط یه سوال مگه کلش حرام نیست که دارید بازی می کنید ؟؟؟؟؟؟

<-CommentGAvator->
Mohammad در تاریخ : 1395/8/21/5 - - گفته است :
سلام من هر کاری کردم تبلتم اپدیت نشد. چیکار کنم . ممنون
پاسخ مدیر سایت: با عرض سلام خوب پیام Eror رو دقیقا ذکر کنید .

<-CommentGAvator->
habib201459 در تاریخ : 1395/8/5/3 - - گفته است :
سلام ببخشید گوشی من جی ۷ سامسونگه گوشیم رو بروز رسانی کردم حالا بالا نمیاد و رو سامسونگ گیر میکنه.چیکار کنم لطفا کمک کنید
پاسخ مدیر سایت : با عرض سلام اگه درست بروز کردین و موارد لازم رو از قبیل شارژ کافی و عدم لمس صفحه وعدم فشار دادن دکمه و ... درهنگام بروز رسانی رعایت کردین جای نگرانی نیست فقط اگه بازم روی سامسونگ گیر کرد احتمالا با یک ریستارت ساده با نگه داشتن دکمه افزایش ولوم و کلید پاور درست بشه .

<-CommentGAvator->
mamy در تاریخ : 1395/5/2/6 - - گفته است :
من همی کارایی رو که شما گفتین برای ارتقا اندروید انجام دادم وقتی می خام اندرویدو. که ارتقا دادم نصب کنم ارور می ده خواهشا راهنمایی کنین
پاسخ مدیر سایت : با عرض سلام و احترام لطفا چیز هایی ساده مثل شارژ باتری بالای هشتاد درصد ، حد اقل حداقل دو گیگ فضای خالی حافظه داخلی و ... را چک کنید

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1395/3/5/akbaregbaljou - - گفته است :
سلام خسته نباشید ببخشید من صبح یه پیام گذاشتم جواب ندادید من یه تبلت ایسوس مدل fe375 16g دارم اندرویدش رو 5 کرده بودم که خراب شد فرستادم واسه گارانتی وقتی فرستادن برام فکر کردم درست میشه ولی هر کاری میکنم نمیتونم ابدیتش کنم اندرویدش رو بکنم 5 الان اندرویدش 4.4.2 و مثل تصویر بالا که نشون دادید هم میرم میزنم روش هیچی نمیشه درضمن نور صفحه اش هم کم شده بعد فکر کنم که روت کردن خواهش میکنم جواب منو بدین چیکار کنم قبل اینکه بفرستم واسه گارانتی خیلی خوب بود خودش پیغام ابدیت میداد هروقت واسش میومد لطفا جواب منو بدین چطور مشکلم رو حل کنم با تشکر از سایت خوبتون
پاسخ مدیر سایت:با عرض سلام و احترام ربطی به روت نداره

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1395/3/5/akbaregbaljou - - گفته است :
سلام خسته نباشد ببخشید من یه لبت ایسوس مدل fe375 مد شانزده گیگ دارم قبل عید مادربوردش سوخت فرستادم واسه گارانتی ویستا الان هر کاری میکنم نمیتونم ابدیتش کنم اندرویدش رو بکنم 5 نه خودش پیغام میده نه دستی میشه میزنم رو چک ابدیت هیچ عکس العملی نشون نمیده قبل اینکه واسه گارانتی بفرستم اندرویدش پنج بود بعد نور صفحه اش هم کم شده نمیدونم شاید بخاطر اینه که اندرویدش پایینه بعد من نمیدنم فکر کنم روت کردن تبلتو خواهش میکنم جواب منو بدین و با تشکر از سایت خوبتون
پاسخ مدیر سایت:با عرض سلام و احترام کمی مشکللاتتان را گنگ و پیچیده تو ضیح میدهید اگر قبلا پنج نبود و آنها به پنج آپدیت کردند از مشکلات کلی اندروید پنج نور صفحه نمایش می باشد که ان شاءالله در آپدیت جدید تر اندروید که در آینده منتشر خواهد شد همه مشکلات پنج حل خواهند شد اگر هم قبلا پنج بوده حالا downgrade کردند یا با نصب مادربورد جدید با رام اندروید 4.4.4 حالا اندرویدتان کاهش پیدا کرده از پس لرزه های تعمیر مادربورد با هیتر هستش که پانصد درجه حرارت داره و هیچ موقع مادربوردی را که روبات نصب و لحیم و پیچ میکند با دست مقایسه نکنید در کل ازمن میشنوید در این مورد خاص آپدیت را بی خیال شوید

<-CommentGAvator->
Nadiys در تاریخ : 1395/3/1/akbaregbaljou - - گفته است :
سلام من تبلت فون پد هفت دارم و وقتی کروم رو بروزرسانی می کنم می گه متوقف شده ممنون می شم بگید مشکلش چی
پاسخ مدیر سایت: سلام در مورد این مشکل در نوصد مواقع ناشی از از کم بودم و رسیدن حافظه داخلی تبلتتان به کمتر از پانصد مگابایت است و اگر این مورد را چک کرده اید از ورژن های جدید تر و یا همچنین قدیمی تر کروم بعد از حذف کامل نسخه فعلی استفاده فرمایید .

<-CommentGAvator->
امینی در تاریخ : 1395/2/12/akbaregbaljou - - گفته است :
سلام من تبلت ایسوس فون پد۷دارم یکبار ابدیت شده اندرود۵الان هرچقدر گزینه ابدیت میزنم گزینه عمل نمیکنه فقط تاریخ ابدیت بروز نمیشه باتشکر
پاسخ:با عرض سلام احتمالا فقط با یک ریستارت ساده که با گرفتن و نگه داشتن دکمه پاور به همراه دکمه کم کردن ولوم صدا انجام میشود مشکلتان حل شود اگر هم بیش از حد به تبلتتان با ریختن بازی های سنگین و همچنین نرم افزار های متعدد فشار آورده اید کمی از اشغال فضای سی پی یو بکاهید و دوباره ریستارت کنید اگه حل نشد راهکار downgrade (کاهش یا همان پسرفت ورژن) هستش که با یک سرچ ساده در اینترنت میتوانید پیدا کنید یا بدید بیرون برایتان انجام بدن اگه بازم حل نشد تبلتتون باید فلش بخوره.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: